KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA گزارش CNN از ديدار پرسپوليس - ميلان

گزارش CNN از ديدار پرسپوليس - ميلان

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news_albums/266941/7741/resized/resized_448460_852.jpg

به نقل از فارس و به گزارش CNN، درست زماني که رابطه ايران و غرب پس از توافقنامه تاريخي با آمريکا بر سر مسايل انرژي هسته‌اي رو به بهبود است،‌ فوتبال اين کشور نيز براي آب کردن يخ‌ها نقشي را به عهده گرفته است.

ميلان ايتاليا که از نظر به دست آوردن جام‌هاي مختلف در فوتبال موفق‌ترين باشگاه است، بازيکنان بزرگ و اسطوره‌اي پيشين خود را براي شرکت در يک ديدار خيريه به تهران فرستاد تا مقابل همتايان خود در پرسپوليس قرار بگيرند.

ديداري که روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد و 65 هزار نفر آن را از نزديک تماشا کردند در نهايت با نتيجه سه بر يک به سود ميلان به پايان رسيد.

توافقنامه هسته‌اي ايران ممکن است به رفع برخي تحريم‌هاي اقتصادي ايران کمک زيادي کند. اين در حالي است که ديدار پرسپوليس با ميلان به احتمال زياد معناي بيشتري در توسعه فوتبال ايران خواهد داشت.

اين ديدار بخشي از توافق‌هاي به دست آمده محمد رويانيان، مدير عامل پرسپوليس در سفر سال گذشته وي به ايتاليا و ديدار با آدريانو گالياني، نايب رييس باشگاه ميلان بود. روسونري در سايت خود از همکاري با باشگاه پرسپوليس در زمينه آکادمي جوانان خبر داده بود.

«محمد رويانيان به تمجيد از باشگاه ميلان پرداخت و اين تيم را يکي از بهترين‌هاي جهان دانست.» بدين ترتيب اشتياق براي همکاري بين دو باشگاه امري طبيعي از سوي ما است.

«همکاري بين دو باشگاه بدين شکل خواهد بود که آکادمي ميلان قرار است کارهايي را براي آکادمي پرسپوليس انجام دهد.»

پائولو مالديني، اسطوره باشگاه ميلان در ورزشگاه 100 هزار نفري آزادي در ديدار خداحافظي مهدي مهدوي کيا شرکت کرد. مهدوي کيا 36 ساله، که پيشينه حضور در دو جام جهاني را در کارنامه دارد و 111 بازي هم در ترکيب تيم‌ ملي فوتبال ايران انجام داده و در تيم هامبورگ نيز بازي کرده است، پيش از پايان فصل گذشته از دنياي فوتبال کناره گيري کرد.

در اين ديدار، تيم‌ ميلان در ترکيب خود از فرانکو بارسي و گنارو گتوزو نيز استفاده کرد. دنيله ماسارو (که در 1982 يکي از ارکان قهرماني ايتاليا در جام جهاني بود)، کريستين لانتيگنوتي و استفانو ارانيو گل‌هاي ميلان را زدند و عليرضا امامي فر نيز تک گل پرسپوليس را وارد دروازه روسونري کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: گزارش CNN, گزارش خبرگزاری های اروپایی از دیدار پرسپولیس میلان, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )